خرید هاست سی پنل رایگان

منتشر شده در ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ در دستۀ سایت و وبلاگ بدون دیدگاه

اگر به دنبال راه اندازی یک سایت اینترنتی هستید، حتماً می دانید که در اولین گام پس از اینکه نرم افزار سایت تان را انتخاب کردید، باید یک هاست یا فضای میزبانی مناسب پیدا کنید تا نرم افزار سایت خودتان را بتوانید روی آن نصب نمایید. شرکت ها و سایت های زیادی هستند که در عرصه اینترنت هاست ارائه می کنند و خیلی از آنها با قیمت های بسیار بالا برای حجم های کم خدمات به مشتریان خود می دهند. از طرف دیگر سایت هایی هم هستند که هاست رایگان ارائه می کنند که هم امکانات محدودی دارند، هم برخلاف ادعایی که دارند، ممکن است کنترل پنلی که به شما می دهند، همانی نباشد که شما انتظارش را دارید. مثلاً اگر گفته می شود هاست سی پنل رایگان ارائه می کنند، بعد از ورود به حساب متوجه خواهید شد که هاست واقعاً از نوع سی پنل نیست!

خرید هاست سی پنل رایگان

خرید هاست سی پنل رایگان

اما در این میان شرکت هایی هم هستند که هاست رایگان با کیفیت یک هاست تجاری حتی با کنترل پنل های اصلی مثل سی پنل ارائه می کنند که برای پیدا کردن آنها باید زمان گذاشت. سایت وبنولوگ یکی از آن ها است که شما با مراجعه به لینکی که در ادامه خدمت شما معرفی خواهد شد، قادرید هاست رایگان خود را سفارش دهید. این هاست از نظر کیفیت هیچ تفاوتی با هاست های تجاری ندارد و هر زمان که خواسته باشید می توانید امکانات آن را ارتقا دهید.

برای خرید هاست سی پنل رایگان باید چه کار کرد؟

برای ثبت سفارش هاست رایگان کافی است به این صفحه از سایت وبنولوگ مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. در حین ثبت سفارش، شما نیاز به یک دامنه هم دارید. اگر از قبل دامنه ای ثبت شده دارید، کافی است آن را در گزینه سوم وارد کنید. در غیر این صورت مثلاً با پرداخت ۵ هزار تومان می توانید یک دامنه ir اختصاصی هم برای خود ثبت کنید. البته نیاز است که ابتدا در سایت nic.ir که مرکز دامنه های ir است ثبت نام کنید و یک حساب کاربری در آن داشته باشید.

در آخرین مراحل باید مشخصات خود را وارد کنید و در سایت ثبت نام کنید. در مواقعی بعدی برای کنترل سفارش خود باید وارد ناحیه کاربری سایت وبنولوگ شوید. در نتیجه اگر قصد ارسال درخواست پشتیبانی داشته باشید باید وارد این حساب شوید. حتی دیگر مشخصات سرویس رایگان خود را هم می توانید از آنجا شاهد باشید.

هاست سی پنل با cPanel واقعی

دقت داشته باشید که این هاست سی پنل همانطور که گفته شد، تمامی ابزارها و امکانات cPanel را در خود دارد و از آخرین نسخه هم استفاده می کند. دارای سرور قدرتمند و با منابع عالی است. پس برای راه اندازی سایت شخصی یا شرکتی تان بسیار مناسب است و از همه CMS ها از جمله وردپرس و جوملا هم پشتیبانی می کند. از نظر امنیتی هم از تمامی جوانب برای بالا بردن امنیت، مثل استفاده از آنتی شلر و آنتی ویروس های به روز هم استفاده می شود.

سفارش هاست رایگان سی پنل با امکانات کامل

ب

Rate this post