پیام راشل کوری ۲ انیمیشن ایرانی که باعث شگفتی شد!

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۱/۱۱ در دستۀ سه بعدی بدون دیدگاه

گروه انیمیشن فاطمه الزهرا (س) مدتهاست که انیمیشن‌های با کیفیت و با مضامین خاصی تولید می‌کند که در گوشه و کنار جهان سر و صدا بر پا کرده است. این انیمیشن‌ها که با موضوعات اسرائیل و استکبار بزرگ و ایران ساخته شدند، همگی توسط هزینه‌های شخصی تولید شده و به گفتۀ کارگردان آنها، فرهاد عظیما، هیچ سازمان و ارگانی از کارهای او پشتیانی و حمایت نکرده است.

انیمیشن راشل کوری

انیمیشن راشل کوری

اما خود این گروه اقدام به فروش محصولات خود به صورت اینترنت کرده است و با توجه به قیمت‌های آن پیشنهاد می‌شود شما هم با خرید انیمیشن‌ها کمکی به این گروه برای ادامۀ راه بکنید. در خود سایت این گروه به نشانی kosar3d.com آورده شده است:

به لطف حضرت زهرا(سلام الله علیها)بالاخره پس از مدت ها انتظار محصولات گروه انیمیشن فاطمه زهرا(سلام الله علیها)جهت خرید درسایت گروه قرارگرفت.

انیمیشن ایرانی ضد صهیونیستی که در اسراییل پخش شد اما در ایران نه!

این انیمیشن موجب اعتراض صهیونیستها به  وزیر امور خارجه ایران شد.

انیمشین مربوطه  به دلیل کیفیت  بسیار بالای فنی و موضوع جنجالی اش تا به حال  تعجب و تحسین بسیاری از کابران  اینترنتی ایرانی وخارجی را برانگیخته است.

بطوریکه بعضی از کاربران در یادداشتهای خود از شگفت انگیز و شجاع بودن ایرانی ها حرف زدند و یا به صورت خودجوش آنرا در فرانسه پخش می کنند و همینطور درخواست تکثیر در کشور نیوزلند و آلمان را داشته اند.

انیمیشن مزبور حتی در شبکه ۲ رژیم صهیونیستی پخش وتحلیل شده ورژیم صهیونیستی مراتب اعتراض خود را نسبت به ساخت این انیمیشن فاخر ایرانی اعلام کرده  است.

ولی متاسفانه در ایران ارگانی حمایت درخوری از این انیمیشن نکرده است.

شما هم می‌توانید با مراجعه به سایت این گروه و خریداری انیمیشن‌ها، کمک یاری برای پیشرفت این گروه باشید تا در آینده شاهد کارهای بزرگتری از این گروه انیمیشن سازی باشیم.

Rate this post