معرفی سایت goarticles.com منبعی از مقالات

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ در دستۀ سایت و وبلاگ بدون دیدگاه

معرفی سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف به شما دوستان عزیز، یکی از فعالیت‌های مورد علاقۀ من است. امروز می‌خواهم به شما یک سایت مفید و پر از اطلاعات را معرفی کنم. من خودم مطالعه کردن را خیلی دوست دارم. چون با این کار به اطلاعاتم اضافه می‌شود که با آن اطلاعات بهتر از قبل می‌توانم زندگی کنم. این نظر شخصی من است. نمی‌دانم نظر شما چیست؛ شاید مثل خیلی‌ها فکر می‌کنید ثروت بهتر از علم است. اما من نمی‌خواهم این موضوع را بیشتر از این باز کنم.

معرفی سایت goarticles.com منبعی از مقالات

معرفی سایت goarticles.com منبعی از مقالات

سایت دایرکتوری مقالات به نشانی GoArticles.com دارای بی‌شمار مقاله علمی و آموزشی است. با خواندن هر کدام از این مقاله‌ها می‌توانید به اطلاعات خودتان اضافه کنید. البته یک مورد را به شما باید گوشزد کنم که این سایت حاوی مقاله به زبان انگلیسی است! پس اگر از انگلیسی چندان خوشتان نمی‌آید، شاید این پایگاه به درد شما نخورد.

یادگیری زبان انگلیسی

اما باید گفت، کسانی که می‌خواهد زبان انگلیسی را یاد بگیرند، این گونه سایت‌ها کمک بسیاری به آنها خواهد کرد. من خودم به همین ترتیب زبان انگلیسی‌ام را قوی کردم. سعی کردم مقالاتی که دوست داشتم را پیدا کنم و شروع به ترجمه کردم آنها کنم. با اینکه این کار در اوایل کار بسیار سخت بود، اما کم کم از این که به هدفم نزدیکتر می‌شدم، حس قشنگتری به دست می‌آوردم. با این کار، علاوه بر اینکه زبان را تا حدی یاد می‌گرفتم، با محتوای آن مقاله هم آشنا می‌شدم و این بود که با یک تیر، دو نشان می‌زدم.

زبان مقالات سایت GoArticles انگلیسی ساده (Plain English) است. به این معنی که از اصطلاحات پیچیده استفاده نشده است و این برای تازه کارها بسیار خوب است. شما کافی است که مضمون جمله را بفهمید. پس از آن خودتان قادرید برای هر کلمه معنی درست کنید. با طی کردن این مراحل انگلیسی را در حد عالی خواهید آموخت.

استفاده از سایت GoArticles

اما برای کسانی که تا حد متوسط با انگلیسی آشنا هستند، سایت GoArticles منبع بسیار خوبی برای یافتن مباحث علمی و آموزشی است. اگر دنبال موضوع خاصی می‌گردید، مثل همۀ سایت‌ها، می‌توانید به دو روش اقدام کنید؛ اول اینکه از جعبۀ جستجوی سایت استفاده کنید. و یا از نوار سمت راست، دسته‌بندی‌های مطالب را انتخاب کنید. امکان دارد هر دسته حاوی یک یا چند زیردسته هم باشد.

پس با استفادۀ آسان و رایگان این سرویس، می‌توانید از محتوای خوب این سامانه استفاده کنید.

3/5 - (2 امتیاز)