دانلود از یوتیوب با نرم افزار FDM + ویدیو

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۶/۱۲ در دستۀ اینترنت،نرم افزارهای کاربردی بدون دیدگاه

یوتیوب به عنوان اولین سایت اشتراک گذاری ویدیو از نظر محبوبیت در جهان قلمداد می شود و امکانات بسیار پیشرفته‌ای را برای کاربران خود در سرتاسر جهان مهیا کرده است. اما ایرادی که به این سایت وارد است، عدم توانایی کاربران در دانلود ویدئوهای این سایت است. البته راهکارهای بسیاری تا به حال ابداع شده است و دانلود از یوتیوب غیر ممکن نیست. اما شاید برای کاربران تازه‌کار اندکی سخت باشد که خواسته باشند دنبال راه فرعی برای دانلود از یوتیوب بگردند.

در این نوشتار قصد دارم به شما طریقۀ دانلود از یوتیوب با نرم افزار FDM را آموزش دهم. نرم افزار FDM یک نرم افزار مدیریت دانلود رایگان است که هر کسی به رایگان و بدون اینکه خواسته باشد آن را کرک کند می‌تواند از آن استفاده کند. برخلاف نرم افزارهای دیگر مثل IDM که نرم افزاری پولی محسوب می‌شود و برای استفادۀ رایگان حتماً باید آن را کرک نمود.

به هر حال، اگر می‌خواهید بدون دردسر ویدئوهای سایت Youtube را دانلود کنید، بهتر است یک نسخه از نرم افزار FDM را روی رایانۀ خود داشته باشید تا زمانی که به یکی از ویدیوهای سایت یوتیوب مراجعه کردید، دکمۀ Download with FDM برای شما در بالای ویدئو ظاهر شود. حالا اگر روی این دکمه کلیک کنید، یک پنجره برای شما باز خواهد شد که نسخه‌های مختلف با نوع و همچنین کیفیت‌های مختلف از فیلم‌ها را می‌توانید ببینید. کافی است یکی از آنها یا حتی همۀ موارد را برای دانلود کردن انتخاب کرده و روی Download کلیک کنید.

دانلود از یوتیوب با FDM

دانلود از یوتیوب با FDM

کار به همین سادگی تمام است. اما نکته‌ای که می‌ماند این است که اولاً نرم افزار FDM حتماً باید در حالت اجرا باشد که نماد آن را در نوار سینی ویندوز می‌توانید ببینید. در ثانی از قسمت تنظیمات این نرم افزار حتماً باید قابلیت نمایش پیوند دانلود ویدیو از یوتیوب را فعال کرده باشید. البته این امکان به صورت پیش‌فرض از اول فعال است. ولی ممکن است توسط سیستم یا حتی مرورگر شما غیرفعال شده باشد که بهتر است آن را فعال نمایید.

دقت داشته باشید زمانی که FDM را روی رایانۀ خود نصب می‌کنید، این نرم افزار یک افزونه را هم روی مرورگرهای شما با همین عنوان نصب می‌کند. این افزونه باید حتماً فعال باشد. از قسمت Add-ons افزونه‌ها می‌توانید افزونۀ FDM را بررسی کنید که آیا فعال است یا خیر. با عنوان Free Download Manager Extension شناخته خواهد شد.

ویدیوی آموزش دانلود از یوتیوب با نرم افزار FDM

حالا وقت آموزش ویدئویی است! ویدئوی واج این ترفند از سایت آموزش کامپیوتر آماده است. فقط دقت داشته باشید برای کیفیت بالاتر حتماً در حالت HD مشاهده کنید. برای فعال کردن HD کافی است در پایین سمت چپ پنجرۀ ویدئو روی دکمۀ HD کلیک کنید تا به رنگ قرمز درآید.

4/5 - (4 امتیاز)