تعمیر حافظه فلش با USB Flash Drive Recovery

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۱/۱۸ در دستۀ نرم افزارهای کاربردی ۲ دیدگاه

اگر حافظه فلشی دارید که نیاز به تعمیر دارد و یا احساس می‌کنید به درستی کار خود را انجام نمی‌دهد، به شما نرم افزار USB Flash Drive Recovery را برای تعمیر حافظه فلش مموری خود پیشنهاد می‌کنیم. این نرم افزار، یک ابزار ترمیم پیشرفته مخصوصاً برای حافظه‌های فلش Silicon Power می‌باشد. البته برای دیگر انواع حافظه‌های فلش هم کار می‌کند.

برای استفاده از نرم افزار USB Flash Drive Recovery، نیازی به نصب آن نمی‌باشد. ولی در عوض باید در هنگام اجرا کردن آن به اینترنت متصل بوده تا بسته ابزار (Tool Kit) را دانلود کند. دقت نمایید که این برنامه اطلاعات موجود در حافظه فلش شما را حذف خواهد کرد. پس بهتر است از این اطلاعات در جایی پشتیبان تهیه نمایید.

برای دانلود کردن فایل اجرایی ابتدایی به این صفحه مراجعه کرده و از آنجا پروندۀ اجرایی USB Flash Drive Recovery For Repairing را دریافت نمایید. این پروندۀ حجم زیادی ندارد و به صورت فشرده شده است. پس از حالت فشرده خارجش کنید و در حالی که به اینترنت متصل هستید، با دوبار کلیک آن را اجرا نمایید.

USB Flash Drive Recovery

نرم افزار USB Flash Drive Recovery

مراحل به ترتیب شماره گذاری شده طی می‌شود که شامل ۵ مرحله است.

  1. پویش و اسکن اطلاعات حافظه فلش
  2. اتصال به سرور Silicon Power از طریق اینترنت
  3. دانلود Recovery Tool Kit: این مرحله بسته به سرعت اینترنت شما متفاوت است و طولانی ترین مرحله را تشکیل می‌دهد.
  4. از حالت فشرده خارج شدن نرم افزار
  5. اجرای نرم افزار Tool Kit

پس از طی شدن مراحل بالا، یک پنجرۀ کوچک باز شده که باید درایو حافظۀ فلش را انتخاب کرده و روی Recover کلیک کنید.

نرم افزار USB Flash Drive Recovery

انتخاب درایو حافظه در USB Flash Drive Recovery

نرم افزار USB Flash Drive Recovery سعی می‌کند حافظۀ فلش شما را تعمیر کرده و نتیجه را به شما بر می‌گرداند. پس در اینجا یاد گرفتیم که چگونه با استفاده از نرم افزار USB Flash Drive Recovery حافظۀ فلش مموری خود را تعمیر کنید.

3.4/5 - (5 امتیاز)