فیلم آموزش وبلاگ نویسی ۱ – خوش آمدگویی!

منتشر شده در ۱۳۹۴/۱۰/۱۶ در دستۀ سایت و وبلاگ ۱ دیدگاه

با آرزوی سلامتی برای شما، در خدمت شما هستیم با مجموعۀ آموزشی وبلاگ نویسی در تمامی سرویس‌های وبلاگ نویسی به همراه آموزش نرم افزارهای کاربردی وبلاگ نویسی. این ویدیو فیلم مقدمه یا خوش آمدگویی این مجموعه آموزشی است که چیزی حدود ۳۰۰ ویدیوی آموزشی را شامل می‌شود.

این ویدیوها از گروه آموزشیِ جمال به صورت ترتیبی و سلسله وار در سایت کاربر رایانه منتشر می‌شود. علاوه بر آن در سایت Bloging.ir آموزش وبلاگ نویسی هم شما می‌توانید این ویدیوها را در سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیو مثل آپارات شاهدش باشید. علاوه بر اینکه به صورت برخط قادر به تماشای این ویدیوها هستید، می‌توانید این ویدیوها را هم روی رایانۀ خود دانلود کنید. برای این کار روی دکمۀ دریافت ویدیو راست کلیک کرده و دستور Save Link as را انتخاب کنید تا مستقیم قادر به دریافت ویدیوها روی حافظۀ سختِ رایانۀ خود باشید. این ویدیوها فقط بخشی از برنامۀ ما برای تولید فیلم‌های آموزش نرم افزارهای رایانه‌ای است.

در این قسمت شما با مفهوم وبلاگ و تعریف وبلاگ نویسی آشنا خواهید شد. به نوعی پایه‌ای برای درک بهتر دیگر ویدیوهای آموزش وبلاگ نویسی جمال در قسمت‌‌های بعدی است.

نام ویدیو: آموزش وبلاگ نویسی ۱ | مقدمه
سطح: مقدماتی
مدت ویدیو: ۲ دقیقه و ۵۶ ثانیه

دانلود ویدیو آموزش وبلاگ نویسی | خوش آمدگویی!توجه: برای دانلود ویدیوهای جمال کافی است روی تصویر بالا راست کلیک کرده و Save Link as را انتخاب نمایید.

پس از دیدن ویدیوهای جمال، می‌توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید تا در صدد رفع ایرادات و همچنین افزودن کیفیت فیلم‌ها برآییم. در ضمن برای حمایت از ما اشتراک گذاری ویدیوها فراموش نشود.

Rate this post