سایت کاربر رایانه چیست؟

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۱/۱۵ در دستۀ مبانی رایانه بدون دیدگاه

سایت کاربر رایانه به نشانی www.ComputerUser.ir یک پایگاه اینترنتی است که فارسی زبانان از هر کجای دنیا می‌توانند با خواندن و دیدن محتوای آموزشی این سایت، به اطلاعات رایانه‌ای خود اضافه کنند. عمده محتوای سایت کاربر رایانه را مقالات آموزشی تشکیل می‌دهد که عمدتاً شامل آموزش نرم افزار و کار با سیستم عامل‌های مختلف است.

در این سایت سعی می‌شود تمامی آموزش‌ها به زبان ساده و همراه با تصویر تولید شده و هیچ یک از آموزش‌ها از دیگر سایت‌ها و وبلاگ‌ها رونوشت نمی‌شود. بلکه همۀ محتویات سایت برای اولین بار در ComputerUser.ir منتشر می‌شوند، پس تمامی مطالب جدید هستند.

سایت کاربر رایانه چیست؟

سایت کاربر رایانه

در کنار محتواهای متنی، سعی شده از فیلم‌های آموزشی کامپیوتر و همچنین پادپخش هم استفاده شود که کار یادگیری کامپیوتر را بیش از پیش برای شما عزیزان ساده کند. کار کردن با این سایت آنچنان سخت نیست و از روال کاری خاصی تبعیت نمی‌کند. مثلاً شما می‌توانید هر مقاله‌ای که دوست دارید را اول مطالعه کنید. دسته‌بندی‌های مطالب بالای سایت هم گویای این مطلب است که شما می‌توانید با کلیک روی هر دسته، نوشته‌های منحصراً مخصوص همان دسته را بخوانید و از آنها استفاده کنید.

من جمال روح بخش، مدیر سایت کاربر رایانه، تمامی آموزش‌های این سایت را رایگان و برای همگان نوشتم. از آنجایی که کار کردن با نرم افزارهای مختلف را دوست دارم و از کار کردن با رایانه، برای رسیدن به هدفی از پیش تعیین شده، لذت می‌برم، دوست دارم این حسم را به دیگران هم منتقل کنم.

خیلی دوست دارم که به دیگران یادآور شوم که با کامپیوتر کارهای بزرگی می‌توان انجام داد و جدای از تفریحاتی که با رایانه می‌توان کرد، زندگی به معنای واقعی با آن آسان‌تر می‌شود. به شرطی که فرهنگ استفاده از آن را یاد داشته باشیم. اگر آماده‌اید کار یادگیری کامپیوتر را شروع کنید، از همین الان آغاز کنید.

5/5 - (1 امتیاز)