۱۰ سایت برای ساخت تصاویر کارتونی

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۲/۱۷ در دستۀ دو بعدی،سایت و وبلاگ بدون دیدگاه

تصاویر کارتونی در خیلی جاها کاربرد دارند. مخصوصاً اگر این تصاویر از عکس شخصی خود شما ساخته شود. یکی از کاربردهای این عکس‌ها، استفاده در صفحۀ نمایه یا پروفایل شخصی خود در سایت‌های مختلف است. خیلی اوقات شما دوست ندارید عکس خودتان را در نمایۀ خود قرار دهید. به جایش، می‌توانید از تصاویر کارتونی ساخته شده از عکس واقعی خود استفاده کنید. ما در اینجا به شما ۱۰ سایت برای ساخت تصاویر کارتونی را معرفی می‌کنیم.

با کلیک روی عنوان انگلیسی هر سایت، به همان سایت هدایت خواهید شد و فوراً می‌توانید تصاویر کارتونی خود را بسازید. دقت داشته باشید، بیشتر این سایت‌ها، نیاز دارند تا جاوا اسکریپت مرورگر شما فعال باشد.

Face Your Manga

شاید یکی از پر استفاده ترین سایت‌ها برای ساخت تصاویر کارتونی باشد. افراد بسیاری از این سایت برای ساخت تصویر کارتونی خود جهت استفاده در پروفایل خود استفاده می‌کنند. شما امکان انتخاب صورت، مو، چشم، ابرو، دهان، بینی، رنگ پوست، گوش و بسیاری از مواردی که فکر می‌کنید باید تعیین کنید را دارید. در انتها که کار ساخت تمام شد، باید روی دکمۀ Save کلیک کنید تا برنامه با گرفتن نشانی ایمیل شما، آن تصویر را برای شما ارسال کند.

ساخت تصاویر کارتونی Mangatar

Mangatar

WeeWorld

با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید جنسیت، مو، شکل صورت، لباس، شلوار، چشم و کفش را انتخاب کنید و روی تمامی این موارد کنترل داشته باشید. مثلاً رنگ مو و یا چشم خود را تعیین نمایید. در اولین صفحه اول باید جنسیت خود را تعیین کنید. سپس به مرحلۀ بعدی بروید.

ساخت تصاویر کارتونی با Wee World

Wee World

Meez

برای استفاده از این سایت باید یک حساب بسازید. البته با حساب فیسبوک خودتان هم می‌توانید وارد شده و اقدام به ساخت تصویر کارتونی برای خود کنید.

ساخت تصاویر کارتونی با Meez

Meez

Befunky

این سایت در اصل، یک ویرایشگر تصویر آنلاین به حساب می‌آید. ولی با ابزارهایی که در آن وجود دارد، اول باید عکس خودتان را در سایت بارگذاری کنید. سپس اقدام به ویرایش رنگ و ترکیبات دیگر تصویر کنید. در صفحۀ اصلی سایت، از قسمت بالا روی Photo Editor کلیک کنید.

ساخت تصاویر کارتونی با Befunky

Befunky

SP-Studio

همان ابتدایی که این سایت را باز می‌کنید، در قسمت Create Your Own Cartoon Character! می‌توانید قسمت‌های مختلف را انتخاب کنید و کاراکتر کارتونی خود را بسازید. البته باید اول صبر کنید تا ابزار ساخت تصاویر کارتونی برای شما بارگذاری گردد.

ساخت تصاویر کارتونی با SP-Studio

SP-Studio

Cartoonize

این سایت هم تصویر مورد نظر شما را، چه از روی رایانه و چه از اینترنت، می‌گیرد و کارتونی شده‌اش را به شما تحویل می‌دهد. پس اول باید روی یکی از دکمه‌های دوگانه، یکی را انتخاب کنید.

ساخت تصاویر کارتونی با Cartoonize

Cartoonize

Portrait Illustration Maker

برای ساخت تصویر کارتونی در این سایت، بدون هیچ معطلی، پس از باز شدن صفحۀ سایت، روی تک تک اجزاء بدن در قسمت بالا کلیک می‌کنید و در زیر نوع آن را مشخص می‌کنید. در نهایت هم اگر کار شما تمام شد، روی Download برای دریافت عکس خود کلیک کنید.

ساخت تصاویر کارتونی با Portrait Illustration Make

Portrait Illustration Make

AnyMaking

طریقۀ کار با این سامانه اینگونه است که اول افکت مورد نظر خود را از فهرست نشان داده شده انتخاب کنید. حالا در صفحۀ جدید، عکل خودتان را روی سایت بارگذاری کنید و سامانه به شما عکس ساخته شده را تحویل می‌دهد. البته این سایت ویرایشگر آنلاین تصویر هم دارد.

ساخت تصاویر کارتونی با AnyMaking

AnyMaking

WoozWorld

این سایت برای ساخت تصاویر کارتونی، نیاز به ثبت نام دارد. برای این کار روی Play کلیک کنید و جنسیت خود را تعیین نمایید و سپس مشخصات خود را وارد کنید.

ساخت تصاویر کارتونی با WoozWorld

WoozWorld

Mess Dudes

کاربرد این سایت هم بسیار ساده است. در صفحۀ اول، ابتدا جنسیت را مشخص می‌کنید. در مرحلۀ بعدی، باید صورت، بدن و جزئیات بیشتر تصویر کارتونی خود را تعیین نمایید. در انتها هم روی Click HERE to Download! کلیک کنید تا دریافت پروندۀ تصویر کارتونی شروع گردد.

ساخت تصاویر کارتونی با Mess Dudes

Mess Dudes

بدین صورت با ۱۰ سایت برای ساخت تصاویر کارتونی به صورت آنلاین آشنا شدید که استفاده از هر کدام متفاوت اما ساده و راحت بود. شاید خواسته باشید همین الان یکی از آنها را امتحان کنید.

4/5 - (2 امتیاز)