فیلم آموزش Cpanel قسمت ۳۷ Track Delivery
در برخی از مواقع ایمیل هایی که ارسال یا دریافت می کنید به مقصد نمی رسند یا دچار مشکلاتی مثل دریافت دیرتر از موعد می شوند. در این حالت ما باید یک راه کار برای یافتن مشکل داشته باشیم. در سی پنل بخشی با عنوان Track Delivery وجود دارد که همانطور که از نامش پیداست، برای ردگیری تحویل ایمیل های ارسال شده کاربرد دارد. فرقی نمی کند نامه از کجا ارسال شده، مهم این است که اگر یک سر قضیه صندوق های ایمیل شما باشد، حتماً از اینجا می توانید ببینید که آیا ارسال موفقیت آمیز بوده یا خیر؛ و اگر نبوده به چه دلیل. به طور کلی تمامی خطاهایی که برای ایمیل های شما رخ داده را از این قسمت می توانید رصد کنید.
- نام ویدیو: آموزش Cpanel قسمت سیوهفتم؛ آموزش بخش Track Delivery جهت بررسی وضعیت ایمیل های ارسال و دریافت شده
- سطح: پیشرفته
- مدت ویدیو: ۱۶ دقیقه و ۲۷ ثانیه
- حجم ویدیو: ۴۵.۴ مگابایت
- تاریخ تولید: بهار ۹۶
۲ دیدگاه
سلام. من وقتی از حساب ایمیل ساخته شده از دامنه خودم به حساب ایمیلم در سایت یاهو نامه ارسال میکنم این نامه وارد پوشه spam میشه. من گزینه apache spam assassin رو در سی پنل ندارم و در واقع وب سرور من light speed هست. چطور میتونم این مشکل رو حل کنم؟ ممنون از راهنماییتون.
درود. مشکل شما ربطی به Apache Spam Assassin ندارد. این برنامه برای جلوگیری از ورود اسپم به صندوق ایمیلهای روی هاست شماست.
شما باید ببینید که یاهو چرا ایمیلهای ارسالی از جانب شما را Spam میکند که مشکلاتی از قبیل ایراد در رکورد SPF و DKIM و همچنین Black List شدن آی پی سرور میتواند علتهای مهم این مشکل باشد.
رکوردهای مذکور را میتوانید از سی پنل فعال کنید. اگر دسترسی نداشتید، باید به هاستینگ تیکت ارسال کنید تا مشکل را برای شما رفع نمایند.