غیرفعال سازی به روزرسانی خودکار AdobeARM.exe

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۴/۲۹ در دستۀ اینترنت،نرم افزارهای کاربردی بدون دیدگاه

نمی‌دانم برای شما هم اتفاق افتاده است که محصولات آدوب را روی رایانۀ خود نصب کرده باشید و با هر بار روشن کردن رایانه، بخشی از نرم افزارهای Adobe به نام AdobeARM.exe شروع به به روز کردن خودکار خودش و نرم افزارهای جانبی کند. در این حالت شاید متوجه دانلود شدن حجم عظیم اطلاعات نباشید. ولی وقتی متوجه می‌شوید، می‌بینید چیزی شاید صد مگابایت از اینترنت دانلود انجام شده و از پهناب باند اینترنت شما کم شده. این باعث افزایش هزینۀ اینترنت منزل یا محل کار شما می‌شود. در این مقاله می‌خواهم به روش غیر فعال سازی به روزرسانی خودکار AdobeARM.exe اشاره کنم.

غیرفعال سازی به روزرسانی خودکار AdobeARM.exe

غیرفعال سازی به روزرسانی خودکار AdobeARM.exe

به دلیل اینکه ما برای مصرف اینترنت، پول پرداخت می‌کنیم، باید بتوانیم روی آن کنترل داشته باشیم. یکی از این نوع کنترل‌ها، بررسی وضعیت به روز شدن‌های خودکار نرم افزارهای نصب شده روی رایانۀ ماست. خیلی از برنامه‌هایی که ما نصب می‌کنیم، امکان دارد به صورت خودکار اقدام به روز کردن خودشان از طریق اینترنت کنند.

خیلی از مواقع ما نیازی به به روز شدن (آپدیت شدن) یک نرم افزار نداریم. چرا که ما در حال استفاده از نسخۀ کرکی آن نرم افزار هستیم و بابت آن پولی پرداخت نکردیم! در این حالت در صورت به روز شدن نرم افزار، امکان غیرفعال شدن آن برای همیشه وجود دارد که دردسرهای ما از اینجا شروع می‌شود.

بهترین کار این است که طریقۀ استفاده از یک برنامۀ دیوار آتش (فایروال) را بیاموزیم و دسترسی چنین نرم افزارهایی را به اینترنت مسدود کنیم. اما برای جلوگیری بروزرسانی AdobeARM.exe مراحل زیر را می‌توانید طی کنید:

  1. فهرست شروع (منوی استارت) را باز کنید.
  2. در نوار جستجو run را بنویسید و Enter را بزنید.
  3. در پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود msconfig را بنویسید و Enter را بزنید.
  4. به سربرگ Startup بروید. نکته: در ویندوز ۸ با کلیک روی پیوندی که در این سربرگ وجود دارد، شما را به Task Manager هدایت می‌کند که بقیۀ مراحل را باید از درون آن پنجره انجام دهید.
  5. موردی با نام Adobe Reader که با عبارت adobeARM.exe ختم می‌شود را پیدا کنید.
  6. آن را انتخاب کنید و روی Disable کلیک نمایید.
  7. حالا اگر سیستم را راه‌اندازی مجدد کنید، خواهید دید که این قسمت از بسته نرم افزارهای آدوب دیگر اجرا نمی‌شود که خواسته باشید بسته‌های به‌روزرسانی را از اینترنت دانلود کند.

امیدوارم غیرفعال سازی به روزرسانی خودکار AdobeARM.exe به کار شما آمده باشد. با آموزش‌های دیگر سایت آموزش کامپیوتر همراه ما باشید.

5/5 - (1 امتیاز)