تبدیل فایل ePUB به PDF

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ در دستۀ نرم افزارهای کاربردی بدون دیدگاه

کتاب های الکترونیک epub یکی استانداردهای کتاب های الکترونیک هستند که در بیشتر دستگاه‌های دیجیتال قابلیت خوانده شدن دارند. تبلت‌ها، گوشی های هوشمند، رایانه های رومیزی، لپ تاپ ها و دیگر دستگاه‌ها از جمله آنهاست. اما در خیلی از مواقع شاید نیاز داشته باشید که پرونده های ePUB را به کتاب‌های PDF تبدیل کنید که در این صورت یکی از روش‌های تبدیل فایل ePUB به PDF استفاده از نرم افزار ePUB to PDF Converter می باشد.

نرم افزار ePUB to PDF Converter یک برنامۀ ساده و سبک ویندوزی است که می توانید آن را از اینجا دانلود کنید. علاوه بر آن به راحتی قادرید با جستجو در اینترنت آخرین نسخۀ آن را دریافت نمایید و فوراً روی رایانۀ خود نصب کنید.

نمای این نرم افزار شبیه تصویر زیر است که برای تبدیل فایل ePUB به PDF کافی است مراحل زیر را طی کنید.

تبدیل فایل epub به pdf با نرم افزار ePUB to PDF Converter

تبدیل فایل epub به pdf با نرم افزار ePUB to PDF Converter

در گام اول، برنامه را اجرا کنید و روی نماد Add برای افزودن یک فایل ePUB کلیک کنید. حالا در پنجرۀ Open که برای شما باز می‌شود به مسیر پرونده‌های مد نظر خودتان بروید و روی آنها دوبار کلیک کنید تا فوراً در نرم افزار باز شوند.

پس از آن، کافی است روی دکمۀ Convert کلیک کنید. تا برنامه با تنظیمات پیش فرض فایل‌های ePUB شما را به PDF تبدیل نماید. البته با کلیک روی دکمۀ Settings قادرید تنظیمات سفارشی سازی خود را انجام دهید و سپس روی Convert کلیک کنید.

پس از انجام عملیات تبدیل، روی Output folder کلیک کنید تا پوشۀ مقصد که فایل‌های تبدیل شده در آنجا ذخیره شدند باز شده و شما بتوانید به کتاب‌های تبدیل شدۀ خود دسترسی داشته باشید.

به همین راحتی توانستید تبدیل فایل ePUB به PDF خود را انجام دهید. فراموش نکنید که اگر می‌خواهید کتاب های ePUB را روی رایانۀ خود بخوانید، شما حتی می‌توانید آنها را مستقیماً درون مرورگر خود باز کنید که در قسمت‌های بعدی راجع به این موضوع هم توضیحاتی را عرض کردم. در ضمن نرم افزارهایی برای خواندن فایل های epub هم به طور مستقیم برای کامپیوتر وجود دارد.

4/5 - (1 امتیاز)