تبدیل فایل آنلاین با online-convert.com

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ در دستۀ سایت و وبلاگ،چندرسانه‌ای بدون دیدگاه

هر فایل بسته به اینکه چه اطلاعاتی را درون خود گنجانده است، دارای انواع مختلفی است و با پسوند آن فایل ماهیت آن تعیین می‌گردد. اما یکی از مباحث مهم در زمینۀ فایل‌ها و پرونده‌های مختلف، بحث تبدیل فایل است. مثلاً یک فایل متنی را از یک سبکی می‌خواهیم به یک سبک دیگر تبدیل کنیم. در اینجا باید دقت داشته باشید که تبدیل فقط درون یک نوع کلی از اسناد قابل انجام است. مثلاً یک فایل متنی را نمی‌توانیم به طور مستقیم به فایل صوتی تبدیل کنیم. ولی یک فایل متنی را می‌توانیم به سبک‌های دیگر از فایل‌های متنی تبدیل کنیم. در اینجا ما به تبدیل فایل آنلاین با استفاده از یک سرویس مناسب اشاره می‌کنیم.

سایت online-convert.com یک سامانۀ برخط برای تبدیل انواع پرونده‌ها به سبک‌های متفاوت است. شما فقط کافی است به صفحۀ اصلی این سابت بروید.

تبدیل فایل آنلاین با online-convert.com

تبدیل فایل آنلاین با online-convert.com

در صفحۀ اصلی این سامانه شما باید نوع تبدیل‌تان را تعیین کنید. مثلاً اگر قصد دارید یک عکس را تبدیل به فرمت مد نظر خودتان کنید، باید روی Image converter کلیک کنید. علاوه بر آن برای دسترسی سریعتر به ابزار مورد نیاز، در هر بخش یک فهرست کشویی در اختیار شما گذاشته شده است که می‌توانید با استفاده از آن نوع پسوند فایل هدف را تعیین کنید. منظور از پسوند فایل هدف، پسوند یا فرمتی است که می‌خواهید فایل‌تان را به آن تبدیل کنید.

این سایت از بیشتر پسوندهای موجود برای تبدیل فایل آنلاین پشتیبانی می‌کند. شما به دو روش می‌توانید پرونده‌ای را به این سرویس برای تبدیل آنلاین بدهید. روش اول از روی رایانه است، و روش دوم معرفی آدرس اینترنتی یک فایل است که سیستم به صورت خودکار اول آن فایل را دریافت می‌کند، سپس پس از تبدیل آن را به صورت قابل دانلود به شما تحویل می‌دهد.

شما با online-convert.com از این ساده‌تر نمی‌توانید تبدیل فایل آنلاین را داشته باشید. حتی این سامانه به شما امکان تولید Hash های کاملاً تصادفی را هم می‌دهد. که از صفحۀ اول کافی است از بخش Hash Generator نوع هش مورد نظر را انتخاب کنید و روی Go کلیک کنید. تبدیل انواع و اقسام کتاب‌های الکترونیکی هم از دیگر قابلیت‌های این سرویس می‌باشد.

روش کار با این سامانه به این صورت است که اول به بخش تبدیل فایل مورد نظرتان می‌روید. سپس با کلیک روی دکمۀ Browse یا Choose file یک پرونده را از روی رایانۀ خود انتخاب کنید که قصد تبدیل شدنش را دارید. حالا بسته به نوع فرمت هدف باید یک دسته تنظیمات اختیاری را انجام دهید که اگر چیزی از آنها نمی‌دانید می‌توانید آنها را خالی رها کنید. در آخر هم روی دکمۀ Convert file کلیک کنید تا پس از تبدیل عملیات دانلود برای شما انجام گیرد و فایل تبدیل شده را روی کامپیوتر خود داشته باشید.

همین الان می‌توانید برای تبدیل فایل آنلاین به این سایت سری بزنید.

Rate this post