تبدیل آنلاین فرمت عکس با online-convert.com + ویدئو

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۴/۰۶ در دستۀ سایت و وبلاگ،چندرسانه‌ای بدون دیدگاه

در مطلب قبلی از سایت کاربر رایانه، شما با سایت online-convert.com آشنا شدید و همانطور که احتمالاً می‌دانید این سایت برای تبدیل انواع فرمت‌های فایل دارای بخش‌های متمایزی است. مثلاً برای بخش تبدیل فرمت یا تبدیل پسوند پرونده‌های تصویری یک بخش جداگانه دارد که در این صفحه شما با ویدئوی تبدیل آنلاین فرمت عکس با online-convert.com به راحتی می‌توانید از این سرویس اینترنتی استفاده کنید.

روش کلی کار تبدیل آنلاین فرمت عکس بدین صورت است که شما اول جایگاه عکس خود را روی رایانه یا روی اینترنت مشخص می‌کنید، سپس به صفحۀ اصلی این سایت می‌روید و سپس روی Image Converter کلیک می‌کنید و سپس باز مجدد روی پسوند هدف فایل خود کلیک می‌کنید.

در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود حالا باید آدرس اینترنتی یا رایانه‌ای تصویر ابتدایی را به سیستم بدهید و برخی از تنظیمات آن را مثل طول و عرضش را تعیین کنید و روی Convert کلیک کنید. کار پس از چند ثانیه به اتمام می‌رسد و حتی پروندۀ تصویر با پسوند هدف به صورت خودکار روی رایانۀ شما بارگذاری می‌گردد. کار با این سایت برای تبدیل آنلاین فرمت عکس بسیار ساده و شیرین است. پس شما بدون نصب کردن هیچ نرم افزار خاصی می‌توانید برای تبدیل فرمت عکس خود، و یا دیگر پرونده‌ها از این سامانه استفاده کنید.

نظرتون رو راجع به این ویدئو و فیلم‌های مشابه حتماً بگید و سعی کنید از طریق امتیازهای ستاره‌ای به مطالب سایت آموزش کامپیوتر هم امتیاز دهید.

5/5 - (3 امتیاز)