ویرایش عکس با Paint

منتشر شده در ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ در دستۀ گرافیک بدون دیدگاه

اگر عکسی دارید که فکر می‌کنید با کمی تغییرات روی آن بدهید، استفاده از یک نرم افزار سبک که کار شما را راه بیاندازد، فکر خوبی است. به عنوان مثال، فرض می‌کنیم برای وبلاگ‌تان می‌خواهید یک عکس متناظر را یک مطلب را ویرایش کنید. شاید بیشترین تغییری که قرار است روی عکس بدهید، این باشد که اندازۀ آن را کمی کوچک یا بزرگ کنید و یک جمله یا آدرس وبلاگ‌تان را در گوشه پایین آن درج نمایید.

برای انجام این کارهای ساده ولی مهم، می‌توانید به سادگی نرم‌افزار paint را باز کرده و با آموزشی که در ویدئوی این مقاله به شما داده شده است، افعال مذکور را روی تصویر مورد نظر خود انجام دهید. مهم نیست که عکس را از اینترنت دریافت کردید یا با گوشی یا دوربین شخصی خود گرفته‌اید. مهم این است که نرم افزار paint به دلیل ساده بودن، بدون گچ کردن شما، کارهای مد نظر شما را انجام می ‌دهد.

درست است که paint به دلیل سادگی، ابزارهای فراوانی برای ویرایش عکس ندارد، ولی باید گفت، اگر منظور شما از ویرایش عکس اندکی تغییر دادن در عکس برای زیباتر جلوه کردن آن باشد، paint به خوبی از پس این وظیفه بر خواهد آمد. در فیلم آموزشی زیر، آموزش ویرایش عکس با Paint را خواهید دید.

4/5 - (1 امتیاز)