ظاهر کردن نوار لغزنده افقی و عمودی در Word

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ در دستۀ آفیس ۲ دیدگاه

اگر شما هم با مشکل عدم نمایش یا مخفی شدن نوار عمودی یا افقی نرم افزار Word مواجه شدید، شاید به این فکر افتادید که وردِ شما خراب شده است و باید آن را دوباره نصب کنید! این در صورتی است که امکان نمایش یا مخفی کردن نوارهای لغزندۀ نرم افزار Word جزء تنظیمات پیشرفتۀ آن به حساب می‌آید و به احتمال زیاد شما بدون اینکه متوجه شده باشد این تنظیمات را دستکاری کردید. اما در این نوشته به روش ظاهر کردن نوار لغزنده افقی و عمودی در Word اشاره خواهیم کرد.

در هر صورت برای رفع این مشکل باید پنجرۀ تنظیمات مرکزی Word را باز کنید که برای این کار روی سربرگ File در بالا سمت چپ نرم افزار ورد کلیک کنید و دستور Options را کلیک کنید.

از فهرست سمت چپ پنجره‌ای که برای شما باز می‌شود روی Advanced کلیک کرده و از گروه Display دو گزینۀ زیر را مطمئن باشید که فعال هستند:

  • Show horizontal scroll bar
  • Show vertical scroll bar
ظاهر کردن نوار لغزنده افقی و عمودی در Word

ظاهر کردن نوار لغزنده افقی و عمودی در Word

پس از انجام این کاری که به شما گفته شد، روی OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود و آن پنجره برای شما بسته شود. اگر تا به الان نوار عمودی یا افقی در نرم افزار آفیس Word مخفی بوده، از این به بعد این مشکل برای شما حل شده و می‌توانید با نوارهای لغزنده در میان سند خود پیمایش کنید.

5/5 - (1 امتیاز)