طراحی کاراکتر کارتونی آنلاین

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۴/۲۳ در دستۀ دو بعدی،سایت و وبلاگ بدون دیدگاه

ساخت تصاویر کارتونی برای استفاده در پروفایل‌ها به عنوان عکس پروفایل و حتی کارهای گرافیکی دیگر می‌تواند مورد توجه کاربران رایانه باشد. این در حالی است که شاید استفاده از نرم افزارهای تخصصی ساخت کاراکترهای کارتونی، کار پیچیده‌ای باشد که حتی کاربران متوسطۀ رایانه هم به سادگی از پس آن بر نیایند. به همین دلیل سرویس‌های آنلاین برای طراحی کاراکتر کارتونی بهترین گزینه برای این افراد هستند.

برای ساخت کاراکترهای کارتونی سامانه‌های مختلفی وجود دارد که با کمی جستجو می‌توانید آنها را پیدا کنید. اما ما در اینجا سایت avachara.com را پیشنهاد می‌کنیم که با ابزارهای ساده‌ای که برای طراحی کاراکترهای کارتونی در اختیار شما قرار می‌دهد، این اجازه را می‌دهد که از کار خود خروجی با پسوند JPEG و PNG و همچنین اندازۀ ۲۵۰px X 250px و همچنین ۲۰۰px X 400px تهیه نمایید.

طراحی تصاویر کارتونی آنلاین با avachara.com

طراحی تصاویر کارتونی آنلاین با avachara.com

این سایت علاوه بر اینکه به شما اجازۀ ساخت و ترکیب اجزاء صورت را می‌دهد، امکان طراحی بقیۀ قسمت‌های بدن یا محیط مثل لباس، عینک و تصویر پس‌زمینه را هم می‌دهد.

برای شروع کار با سایت طراحی کاراکترهای کارتونی، کافی است به صفحۀ اصلی این سایت به نشانی avachara.com رفته و در اولین مرحله، جنسیت خود را تعیین کنید؛ Male برای مرد، Female برای زن.

در اقدام بعدی باید از سربرگ‌های بالای صفحه قسمتی از کاراکتر را که می‌خواهید تعیین کنید را انتخاب نمایید. هر سربرگ یک قسمت از کاراکتر را برای شما کامل می‌کند. مثلاً سربرگ Select Fashion امکان انتخاب لباس و دیگر اجزاء پوشیدنی را به شما می‌دهد. اما مهمترین سربرگ همان، سربرگ اول یعنی Select Face می‌باشد که با آن می‌توانید قسمت‌های مختلف صورت، مثل خود صورت، ابرو، چشم، مو، دهان، بینی و… را انتخاب کنید. تصاویر پیش‌فرض هستند. اما اگر می‌خواهید به گزینه‌های بیشتری از هر دسته دسترسی داشته باشید، کافی است روی هر کدام از زیرسربرگ‌ها کلیک کنید.

در نهایت وقتی کار طراحی کاراکتر کارتونی شما تمام شد، برای خروجی گرفتن کافی است روی دکمۀ قرمز رنگ پایین سمت چپ صفحه، با عنوان Snap Shot کلیک کنید. تا در صفحۀ دیگری که برای شما باز می‌شود قادر باشید نتیجۀ کار خود را ببینید و با گرفتن و کشیدن عکس روی میزکار رایانۀ خود، آن را ذخیره نماید.

3/5 - (3 امتیاز)