آموزش طراحی سایت با وردپرس بخش ۱

منتشر شده در ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ در دستۀ سایت و وبلاگ ۵ دیدگاه

درود؛ با شما هستیم با مجموعه ای دیگر از ویدیوهای آموزشی جمال. در این مجموعۀ ۱۵ قسمتی که یک آموزش مختصر ولی کاربردی از طریقۀ به کار بردن وردپرس برای راه اندازی سایت محسوب می شود، شما در عرض چند ساعت می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید. همانطور که باید بدانید وردپرس یک نرم افزار تحت وب برای ساخت یک سایت کامل اینترنتی است. این نرم افزار رایگان و کاملاً ساده و پیشرفته است. به جرات می توان گفت با وردپرس هر نوع سایتی که در نظر دارید را قادرید راه اندازی کنید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

در این دورۀ کوتاه ما به شما یاد خواهیم داد که چطور پیش نیازهای لازم را تهیه کنید، وردپرس را روی فضای میزبانیِ خود نصب کنید، پس از آن تنظیمات سایت خود را انجام داده و محتوای مورد نظر را روی سایت بارگذاری نمایید و در نهایت مدیریت سایت را به دست بگیرید. تمامی این مراحل در ویدیوهای بعدی به صورت تصویری و به فارسی روان آموزش داده شده اند.

برای گذراندن این دورۀ رایگان، نیازی به پیش نیازهای آموزشیِ خاصی نیست. اما اگر مجموعۀ آموزشی سی پنل را دیده باشید، کار شما در مراحل نصب و همچنین مدیریت سایت وردپرس تسهیل خواهد شد. شما باید بدانید که یادگیری وردپرس به مباحث آموزشیِ این دوره ختم نمی شود. بلکه باید با مجموعه های دیگر ما هم همراه باشید تا به یک وردپرس کار حرفه ای تبدیل شوید. در برنامه های بعدی تولید ویدیوهای آموزش کدنویسی، طراحی قالب و همچنین توسعۀ افزونه هم در دستور کار قرار دارند. با به اشتراک گذاری این ویدیوها، ما را در تولید محتواهای با ارزش بیشتر تشویق نمایید.

  • نام ویدیو: آموزش طراحی سایت با وردپرس قسمت ۱؛ مقدماتی راجع به راه اندازی سایت با وردپرس
  • سطح: ساده
  • مدت ویدیو: ۱۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه
  • حجم ویدیو: ۳۱.۱ مگابایت
  • تاریخ تولید: خرداد ۹۶

دانلود ویدیو آموزش طراحی سایت با وردپرس بخش 1

3.9/5 - (9 امتیاز)